Jump to content

  • Log in with Facebook Log in with Twitter Log In with Google      Sign In   
  • Create Account

* * * * *

Black Ops II - April Fools Joke


Thanks everyone who had some fun with our Black Ops II April Fools Joke.
Thanks everyone who had some fun with our Black Ops II April Fools Joke over @
http://portingteam.c...t-x11-fix-hack/

Hopefully you all had a sense of humour.  :)

Cheers theportingteam


16 Comments

lol!!!!
Whoah !!! I was too damn serious about this thing !!!! :P
i think this website is getting too silly to hold my interest any longer
Will you can leave if you wish.

We made 1 joke in 4 years....
your status is bacon. sillier than that?
Damn, you guys got me good.

whodat3z, on 04 April 2013 - 12:50 PM, said:

your status is bacon. sillier than that?
STFU BACON IS A SERIOUS MATTER HOW DARE U
lolen, i wish there was one port for black ops tho
But srsly, can ppl try to get black ops ii work for mac? wanted it for ages now

Pand Tseng, on 10 April 2013 - 08:28 AM, said:

But srsly, can ppl try to get black ops ii work for mac? wanted it for ages now
trying has nothing to do with it, DX10/11 simply does not work in wineskin and cider
someone help! i installed wrappers for COD WAW and i dont know what they are!
haha
dontworry
your not alone
adgfafggfdfsfdgfdgdfadgfafggfdfsfdgfdgdfadgfafggfdfsfdgfdgdfadgfafggfdfsfdgfdgdfadgfafggfdfsfdgfdgdfadgfafggfdfsfdgfdgdfadgfafggfdfsfdgfdgdf
you know whats funnier cod ghosts hahahaa