Jump to content

• Log in with Facebook Log in with Twitter Log In with Google      Sign In   
  • Create Account

CoD Black Ops

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 redblack4

redblack4

Regular Member

• Members
  • Pip
  • 19 posts

Posted 08 February 2011 - 11:03 PM

io ho scaricato una versione di cod gia portata co wineskin ma và troppo lento,ho un macbook pro 2010,è normale?qualcuno di voi lo ha provato?

#2 Bert93

Bert93

Professional Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 178 posts
  • LocationVenice, Italy

Posted 09 February 2011 - 06:51 PM

anche se io non ho un computer recente come il tuo con il "wrapper" CiderX o wineskin non cambia ...anche a me va lentissimo!
Gameintosh

#3 shatteringlass

shatteringlass

Experienced Member

• Members
  • PipPip
  • 30 posts
  • Operating System:Other OS/Not specified

Posted 13 February 2011 - 02:20 PM

io ho un iMac e gira malissimo anche sul mio...peccato!

#4 dankoB

dankoB

Legendary Member

• Super Moderators
  • 3011 posts
  • LocationNew Brunswick, Canada
  • Graphics Card:MacBook Pro 11,3
    Core i7 16GB
    NVIDIA GeForce GT 750M
    2GB GDDR5 vRAM
  • Operating System:macOS 10.12 (Sierra)
  • I like to play:la rockitar
Author

Posted 13 February 2011 - 02:57 PM

English to Italian translation -

I problemi con questo periodo di gioco dal sgancio rapido senza una beta ... il gioco soffre (anche in Windows) in le prime missioni. La porta otre è quella che avevo usato e che dopo la "Kill Castro" i tassi di fram aumentare sensibilmente. Stavo giocando Black Ops su un MBP fine del 2010 w / NvIDEA 320M 256 MB di VRAM. Ho dovuto giocare la partita non la più bassa possibile impostazioni grafiche. Ovviamente se avete più di VRAM si sarà in grado di aumentare le impostazioni grafiche.

The issues with this game span from the quick release without a beta...the game suffers (even in Windows) in the first few missions. The Wineskin port is the one I had used and after the you  "Kill Castro" the fram rates increase substantially. I was playing Black Ops on a late 2010 MBP w/ NvIDEA 320M 256 MB VRAM. I had to play the game non the lowest graphics settings possible. Obviously if you have more VRAM you will be able to increase the graphics settings.

#5 hiko

hiko

Lurker

• Members
  • 3 posts

Posted 31 August 2011 - 09:30 AM

quindi non c'è verso di farlo andare decentemente o qualcuno ciò sta giocando ?? perché vorrei capire se provare ad installarlo sul mio imac....

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users